Translate

fredag 14 augusti 2015

Semestertider även i miniatyrvärlden!

Ja, det står mest still i miniatyrvärlden för mig nu när det är sommar. Men jag tror inte att jag är ensam?

Idag fick jag dock gjort klart en möbel som jag köpte från Jennifers of Walsall. Jag har betsat, lackat och bytt beslag på den. Borrade även ett hål baktill för lampsladden! Tyckte nog att det blev toppen faktiskt! :)




Alla beslag är köpta på Skala Minimal, även lampan.



Jag använder mig av Herdins bets och lack. Jag har färgen "mellanbrun" på min bets, nr 711.



Nästa gång vi ses ska salongen vara färdig och möblerad så håll ut tills dess!
Kram på er❤️







2 kommentarer:

  1. Så fint det er blevet, og nye håndtag kan altid gøre STOR forskel :-).

    SvaraRadera
  2. Hi Josefin
    What a marvellous job you have done with this dresser. The colour and the change of handles have transformed it indeed. I love the addition of the lamp!
    All the best
    Vivian

    SvaraRadera