Translate

torsdag 19 november 2015

Gobeläng!

Har länge velat göra och hitta en plats i mitt hus för en gobeläng. I bästa tudorstil gjorde jag en idag. Är riktigt nöjd själv!

Kopierade en tudortapet och skrev ut på tyg





Håller på och renoverar Fruns rum och det har även blivit blommor och gardiner. Köpte en blomslinga från Skala Minimal och krukor



Gardinerna gjorde jag så som jag brukar göra dom, kornisch av papp som jag klädde med tapet.





Hoppas att ni mår bra därute! Glöm inte tala om för dom du älskar vad du tycker om dom! Kram till er tills nästa gång❤️










2 kommentarer:

  1. Hi, The last photo is wonderful, so realistic.
    regards Janine

    SvaraRadera
  2. Hallo Josefin,
    traumhaft schöne Bilder sind das und der Stoffdruck passt so gut zur Tapete.
    Ich liebe Einhörner ;-).
    Liebe Grüße Veilchen

    SvaraRadera