Translate

tisdag 29 mars 2016

Hej vänner!

Den senaste veckan har jag byggt på det stora huset igen eftersom jag väntar på en leverans från England med material till #mormorsskåp. Det skulle levererats för flera veckor sedan, men de hade slut på lagret och då är det bara att vänta...eller så bygger man något annat :)

Jag har försökt mig på att göra två kristallkronor av pärlor som jag redan hade hemma. Nöjd för att vara mina två första!




Det skall komma ljus i ljushållarna också


En väldigt grön, men det finns en mening med det...

Byggde lite på fasaden av utbyggnaden



Spacklat för att få en "putsad" fasad



Tanken med det övre våningsplanet är att det skall bli en "boudoir" med utgång till en terrass. En hörnplacerad spis börjar ta form redan...


Vi ses snart igen!
Ta hand om varandra❤️









2 kommentarer:

  1. Hi Josefin
    I love your chandeliers, they are gorgeous and very well made. Good for you! You are such a busy lady, your house is expanding at a rapid pace :) Which is good news for us, as there will be more rooms for you to decorate - and for us to admire!
    All the best
    Vivian

    SvaraRadera
  2. Unas lámpara fantástica, los avances de la casa van muy bien :-)

    SvaraRadera