Translate

måndag 14 mars 2016

Stockholms miniatyrmässa!

Besökte mässan i Stockholm och tyvärr var det två utställare som fick avboka pga sjukdom. Jättetråkigt eftersom det var två av mina favoriter.
Jag tog inte många bilder men här får ni se lite.
Ha en fortsatt fin dag och vi ses snart igen.
Kram Josefin


Kö in till mässan


Weronica på Crazy4minis








Mina inköp




Vi besökte även Nordiska muséet när vi var uppe i Stockholm, det finns lite dockhus där... ;)





Nordiska muséet är väl värt ett besök om man vill ha inspiration om hur man levde förr och vill inreda sitt dockhus sedan därefter. Verkliga miljöer i skala 1:1 som kan inspirera!




Avslutningsvis en kakelugn jag ville ha med mig hem från muséet i skala 1:12!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar