Translate

lördag 30 april 2016

Finsalongen är inredd!

Hej allihopa!
Tack återigen för era fina kommentarer på mitt förra inlägg! Det värmer mitt kalla, nordiska hjärta! Skämt åsido, men jag hoppas kunna inspirera med min blogg och jag är så glad för alla er som vill titta in här :)

Min fina salong är nu möblerad!
Jag köpte soffa, fåtöljer och även mattan från www.Crazy4minis.com för ganska längesedan. Som vanligt kommer byggmaterialet från www.theswedishcorner.com. Jag köpte även vägglampetterna därifrån. Taklampan, spegeln, soffbordet och fönsterbordet har jag själv målat/byggt.

Nästa gång vi ses är det biblioteket som blir färdigmöblerat!



Gardinerna uppe



Soffbordet har jag marmorerat precis likadant som fönsterbordet




Ta hand om er tills vi ses nästa gång!

En liten försmak inför nästa gång...














2 kommentarer:

  1. Hello Josefin
    Your room is beautiful! I love the sofa and chairs, they suit this room so well. As usual I love the finishing touches you always have, pictures etc. The room looks so inviting and homely, yet has an elegance to it too!! Lovely work Josefin. :)
    All the best
    Vivian

    SvaraRadera