Translate

onsdag 18 oktober 2017

Hoppsan!

Oj, det var längesedan sist jag skrev något här på bloggen!
Jag ber om ursäkt för det! Däremot har jag varit mer aktiv på min instagram (@puffetossansdockhus) och min facebook sista tiden.
Kika gärna in där om ni har lust ;)

Jag har påbörjat renoveringen utav mitt svenska hus med tillhörande bageri/affär.
Jag tänkte visa er en bildkavalkad av detta, som då har pågått de senaste tre månaderna men tyvärr har jag problem med min blogg och upplägg av bilder så tills jag har löst problemet är ni välkomna till min facebook eller instagram. Jag har en del kvar att göra och det kommer även byggas på en husdel till, ni känner ju mig nu vid detta laget...
Jag har tänkt att husets historia skall börja någonstans år 1795 och när huset är färdigt skall året vara 1904...
I helgen var jag uppe i Stockholm på miniatyrmässan och där fyndade jag fina, tidstypiska saker för att bygga mitt ”gamla” svenska hus!
Ha det så bra och sköt om er!
Kram Josefin







1 kommentar:

  1. This will be an interesting project to follow and I am really looking forward to seeing your period Swedish house as it progresses :D

    elizabeth

    SvaraRadera