Translate

torsdag 11 december 2014

Äntligen fick jag upp taklisterna!

Beställde en gersax på nätet från Skala Minimal, en dyr sak men det var det värt! Den är nu min bästa vän och taklisterna har äntligen kommit upp i vardagsrummet! Jag måste tyvärr ändå ta fram fogmassan eftersom det på något märkligt vis ändå blir lite skavanker... 
Nåväl, jag är nöjd trots allt ;)
Även om jag har lite fixande kvar i rummet, kunde jag inte låta bli att möblera rummet och julpynta.
Jag ställde in ett provisoriskt bord så länge så att herrskapet kan sitta och dricka sitt julkaffe.
Ett riktigt soffbord kommer, men man kan ju inte köpa allt på en gång, även om jag lätt skulle kunna ruinera mig själv på detta!
Bespaqmöblerna har jag ju visat i ett tidigare inlägg, köpta hos Crazy4Minis. Fåtöljen och den randiga soffan köpte jag från Minimis Miniatures denna veckan, jag tyckte alltsammans passade perfekt ihop:)

Gersaxen, min nya vän!

Jag tror dom firar jul därinne...

Japp, det ser ut så... (Ååh, ja, jag håller fortfarande på med utsidan av huset...hihi)



Puss på er!





1 kommentar:

  1. Beautiful livingroom and a real Christmas feeling!
    groetjes van Marijke

    SvaraRadera